Saturday, November 10, 2007

Σουπερ μαρκετ, αυτοκίμητο, μπακλαβάς

Περιμένοντας το Δημήτρη να πάρει τηλέφωνο σκέφτομαι:

- Αργεί και δεν με παίρνει και θα πέσω να κοιμηθώ και δεν θα πάω πουθενά.
- Τι να κάνει ο άλλος ο Δημ. ο Κ., να έχει βγει με το νέο του μωρό;
- Ποια μέρα θα πάω να πάρω τα παπουτσάκια που έχω δει;
- Που θα πάω την πρώτη βόλτα με το νέο αυτοκίνητο.
- Δεν μπορώ να θυμηθώ τι έφαγα χτες
- Δεν μπορώ να θημηθώ ακριβώς την παλιά διαρύθμιση του Olypmico.
- Θα φυλάξω τη μικρή σοκοφρέτα ως κόρην οφθαλμού
- Το Παρίσι είναι όσο ωραίο το θυμάμαι;

Τι πρόβλημα έχετε; Δικό μου είναι ότι θέλω γράφω;

6 comments:

Vasiliki said...

Και νομίζεις πως επειδή είναι δικό σου το Blog και γράφεις ό,τι θέλεις, θα αφήσω ασχολίαστη τη σοκολάτα, sorry σοκοφρέτα??? Μήπως να τα βγάλω όλα στη φόρα? Και έχω και μάρτυρα τον John ;) Δεν μπορείς να με βγάλεις τρελή... χαχαχα

Ilias said...

Αυτά δεν κρύβονται... Θα βγούν μόνα τους.... Ψψψψψ πως μ'αρέσει να σας προβληματίζω!!!

Vasiliki said...

Εγώ δεν πρότεινα να τα κρύψουμε.. το αντίθετο πρότεινα μάλιστα ;) Και δε θέλω άλλους προβληματισμούς, άσε έχω τους δικούς μου :) χιχι

Lego said...

Εγώ τι να πω που αισθάνομαι σαν τι Βίσση ; "Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα
μες στου μυαλού μου το αβάσταχτο κενό
μοιάζεις με όνειρο που φεύγει μακρινό.. "
Και δε χτυπάει το τηλέφωωνοοο...

Tzopi said...

Πω πω φιλοσοφία που έχει πέσει στην παρέα! Και είναι μόλις Δευτέρα!
Βρε παιδιά, δώστε μου κι εμένα σας παρακαλώ κάτι να προβληματιστώ.
Διότι μου τελείωσαν οι προβληματισμοί, και νιώθω ότι δεν έχει νόημα η ζωή μου.Πώς να περάσει η μέρα αν δεν έχω ένα πρόβλημα να με περιμένει at the end of the day?! Έλα έλα, ένας ένας με τη σειρά!Περιμένω!!
:D

Ilias said...

To πιάσσατε το νόημα του post πάντως!! Το σούπερ άκυρο post με τα άσχετα σχόλια!! Πολύ μ'αρέσει!