Wednesday, November 14, 2007

Περι αυτοκινήτων και άλλων δεινών

Εξαφανισμένος τόσο καιρό, περιμένω άλλοτε υπομονετικά και άλλοτε όχι, να παραλάβω το αυτοκίνητο μου (ναι ναι αυτό που μας απασχόλησε στην αρχή αυτού του blog). Με λίγα λόγια η Dyna Motors έχει καθυστερήσει στην παράδοση και μου έχει σπάσει τα νεύρα. Η παράδοση θα γινόταν το αργότερο μέχρι τις 6 Νοεμβρίου. Από τότε ξεκίνησε η γνωστή ιστορία, και αύριο και από Δευτέρα..και αύριο Σήμερα ήταν σχεδόν σίγουρο ότι θα το έπαιρνα. Αλλά στη 1 το μεσημέρι σκάει τηλέφωνο ο κ. Τάδε με ενημερώνει ότι δεν μπόρεσαν να βγάλουν τις πινακίδες. Και άντε νεύρα και άντε περίμενε αύριο μπας και το πάρεις.

Τουλάχιστον μέσα σε αυτό τον χαμό βρήκα επιτέλους πάρκινγκ, οπότε το "τερατάκι" απέκτησε το σπίτι του. Επίσης από την απελπισία πήγαμε και το είδαμε από κοντά σήμερα το απόγευμα. Έστεκε μόνο του και στεναχωρημένο, περιμένοντας τον ιδιοκτήτη του... Κατά τα άλλα σκατά. Ευτυχώς που είναι το αυτοκίνητο να περιμένουμε και κάποιες καλές παρέες που μας κάνουν να ξεχνιόμαστε.

Απόρησα με τους ανθρώπους, μετά το ξανασκέφτηκα, μετά εκνευρίστηκα, μετά στεναχωρήθηκα, μετά πείσμωσα, μετά απογοητεύτηκα. Όλοι έχουμε την τάση να ρίχνουμε την αιτία των πραγμάτων στο κενό, στο αόρατο, στη μοίρα. Ο χαμός του πατέρα μου μεταξύ των χιλιάδων πραγμάτων που μου άφησε, με έμαθε και να κάνω αυτό που θέλω να κάνω σήμερα. Αύριο μπορεί να μην υπάρχω. Θα βάλω λοιπόν όλες μου τις δυνάμεις στο να κάνω κάτι και να το κάνω ΤΩΡΑ! Όχι στο να πείσω τον εαυτό μου να μην το κάνω και μέσα μου να περηφανεύομαι ότι πήρα την πιο σημαντική και δύσκολη απόφαση στον κόσμο (Τα πράγματα δουλεύουν πολύ πιο απλά). Χαλαρά να το αφήσω στην άμοιρη μοίρα και μετά τι; Τι έγινε; μου βγήκε; αν δεν μου βγήκε δεν φταίει η μοίρα αλλά εγώ που το άφησα σε αυτή. Ασυναρτησίες; μπορεί...

3 comments:

Tzopi said...

Ωραία τα λες - Ακούγονται ασυναρτησίες, έχουν όμως μεγάλη αλήθεια τα λόγια σου!
Τί μας φταίει η μοίρα, αν δεν την παίρνουμε εμείς στα χέρια μας? Να συνεχίσεις να σκέφτεσαι έτσι, και να μην αφήνεις για αύριο πράγματα που θέλεις να κυνηγήσεις σήμερα!
Διότι αύριο, μπορεί πάντα να είναι πολύ αργά!:)

Vasiliki said...

Συμφωνώ και εγώ.. Ζήσε το τώρα.. το μέλλον μπορεί να περιμένει.. :) Και μη στεναχωριέσαι για το τουτού σου... θα στο δώσουν αύριο... θα το πάρεις επιτέλους.. είναι δικό σου!!!!!...

Θωμάς said...

Καλορίζικο και καλοτάξιδο το αμαξάκι σου. Το έκλεισα και εγώ πριν 2 εβδομάδες:

Astra GTC 1.6T Cosmo μαύρο , bi-xenon, cd40 opera, 17ares , OPC τιμόνι

και το περιμένω πως και πώς. Με το καλο να έρθει και να το χαρείς (αν δεν το έχεις πάρει ήδη)