Wednesday, September 05, 2007

Το έκλεισα!

Επιτέλους η μεγάλη στιγμή έφτασε! Το σήριαλ είχε αίσιο τέλος (είχε ή έχει και συνέχεια;) και χτες έκλεισα το πολυπόθητο αυτοκίνητο που τόσο σας κούρασα με τα δύο προηγούμενα posts. O ευγενικός πωλητής ήταν εκεί. Μου απάντησε σε όλα τα ερωτήματα με ακρίβεια και υπογράψαμε για το μαύρο Opel Astra GTC Cosmo με τα 180 άλογα και το πανοραμικό παρμπρίζ. Τα δώρα συμπαθητικά. Το OPC Line ένα body kit της OPEL, συναγερμός και αισθητήρας παρκαρίσματος (μην κοροϊδεύετε! δεν έχει καλή ορατότητα πίσω.. είναι πολύ sportif!!).

Το αυτοκίνητο είναι στο δρόμο και γύρω στα τέλη Οκτώβρη θα το έχω στα χέρια μου. Αν το αυτοκίνητο δεν το είχαν ήδη παραγγείλει και έπρεπε να βάλουμε νέα παραγγελία πιθανών να το έβλεπα από το νέο έτος. Αυτά με τα αυτοκίνητα. Να ηρεμήσουμε όλοι για λίγο καιρό, μέχρι βέβαια να το παραλάβω!

4 comments:

Vasiliki said...

Με το καλό να καταφθάσει και μάλιστα γρήγορα γρήγορα :) Να είναι καλορίζικο και καλοτάξιδο.. Αχ, άντε να περάσει λιγο ο καιρός, και λογικά όταν θα καταφθάνει το δικό σου θα παραγγέλνω εγώ το δικό μου :) χιχι

Μάνος said...

Καλοτάξιδο. Ορίστε τώρα στο ασημώνω ψηφιακά.

lydi said...

Μεγειές!!!

Ilias said...

Ευχαριστώ...ευχαριστώ! σας χρωστάω βόλτα!