Saturday, September 01, 2007

Αγορά Αυτοκινήτου

Μήνες τώρα, ψάχνω, ρωτάω, ονειρεύομαι... Όλοι οι γνωστοί και φίλοι έχουν καταραστεί την ημέρα που εγώ ξεκίνησα να ψάχνω για αυτοκίνητο και αυτοί είναι υποχρεωμένοι να συζητούν μαζί μου, τις κάθε είδους υπαρξιακές ανησυχίες μου. Μήπως αυτό είναι πολύ αργό, μήπως το άλλο βγάζει περισσότερες ζημιές από το άλλο, μήπως δεν μου πηγαίνει...

Πάνε 5 μήνες που έχω ξεκινήσει την έρευνα και τελικά φαίνεται ( αν με άκουγε κανείς θα με έβριζε!!! Τι φαίνεται; εσύ μας είπες ότι θα πας να το κλείσεις!!) να έχω καταλήξει κάπου.Στην αρχή ένθερμος υποστηρικτής και λάτρης της Alfa Romeo, είχα ερωτευτεί την 147. "Όταν θα έχω λεφτά, αυτό το αυτοκίνητο θα πάρω" έλεγα. Και ήρθε η στιγμή που η αγορά αυτοκινήτου δεν ήταν κάτι μακρινό αλλά κάτι που θα συνέβαινε και μαζί του θα συμπαρέσυρε ένα μεγάλο Χ χρηματικό ποσό. Εκεί είναι που άρχισαν τα προβλήματα. Άλλο να λες θα πάρω αυτό και άλλο να ξέρεις ότι θα το κάνεις. Η γνωστή διαφορά Θεωρίας και Πράξης. Όπως λέει και ο φίλος μου ο Βασίλης :

"Η Διαφορά της Θεωρίας από την Πράξη είναι πολύ μικρή στη Θεωρία και πολύ μεγάλη στην Πράξη"

Έτσι λοιπόν μπήκαν στο παιχνίδι και άλλα μοντέλα και άρχισα να ψάχνω και άλλα πράγματα σε ένα αυτοκίνητο. Όλα αυτά για έναν λόγο. Ο φόβος μήπως μετά την αγορά το μετάνιωνα ή ανακάλυπτα πως με τα χρήματα που διέθετα μπορούσα να κάνω κάποια καλύτερη αγορά. Και αν ακόμα δεν ήταν καλύτερη να ήξερα ακριβώς σε ποια σημεία υστερεί αυτό που θέλω να αγοράσω. Δεν θέλω να έχω εκπλήξεις μετά. Το ίδιο βέβαια για οποιαδήποτε "μεγάλη" αγορά κάνω. Βάσανο για τους γύρω μου! Μόνο ο Άκης με καταλαβαίνει, φαίνεται να έχει την ίδια αρρώστια με εμένα.

Τελικά τον τελευταίο μήνα να μην τα πολυλογώ ( ήδη το έχω κάνει βέβαια!!) έμειναν δύο σοβαροί υποψήφιοι. Η Alfa Romeo 147 που με ακολουθούσε από την αρχή και το Opel Astra GTC. Το ένα πιο φινετσάτο και ίσως πιο όμορφο εξωτερικά το άλλο πιο επιθετικό και νεανικό με απίστευτη δύναμη. Η σύγκριση ίσως δεν είναι δίκαιη. Η 147 1600 κυβικά με 120 άλογα ενώ η έκδοση του GTC που είχα κολήσει 1600 κυβικά turbo με 180 άλογα. Πριν πάω για τα test drive η Alfa είχε προβάδισμα, παρόλη την ηλικία της (έχει πάνω από 6 χρόνια που βγήκε) και τα προβληματάκια που με ανησυχούσαν (τίτλος του πιο ζημιάρικου αυτοκινήτου, μεγάλη κατανάλωση, 3/5 αστέρια στο crash test).
Την απάντηση τελικά αν και δεν το περίμενα, την έδωσε το test drive. To GTC με τρόμαξε ευχάριστα ενώ η Alfa η οποία ήξερα ότι δεν θα ήταν τόσο δυνατή δεν μου έκανε το κλικ με την περίφημη οδηγική της συμπεριφορά, τον ήχο και την σπορ καρδιά. Για την ποιότητα κατασκευής δεν το συζητώ ενώ το εσωτερικό του GTC το βρίσκω πιο όμορφο και μοντέρνο. Τα προβλήματά μου τελείωσαν εκεί. Όχι όμως και των γύρω μου, αφού έπρεπε να αποφασίσω έκδοση, εξοπλισμούς και άλλα τέτοια!

Τα υπόλοιπα δεν έχουν σημασία. Είμαι έτοιμος την Δευτέρα να πάω να παραγγείλω το αυτοκίνητο μου. Αν το κάνω, θα σας ενημερώσω για την τελική επιλογή, τον χρόνο παράδοσης και ίσως ασχοληθώ και με τον χαμό και την ασχετοσύνη των αντιπροσωπειών/διανομέων.

Ουφ.. Κουράστηκα..Πραγματικά ;-)

2 comments:

lydi said...

Άντε με το καλό εξάδελφε! Και στα δικά μας :P

Lego said...

Να μαντέψω ? Θα πάρεις και εσύ ασημί GTC ? :D
Ελπίζω να βρήκες κανένα χρηματοδοτικό της προκοπής :)