Monday, September 03, 2007

To έκλεισα ;

Εμ έλα που δεν μπορώ να απαντήσω ούτε εγώ!!!
Πήγα στην αντιπροσωπεία της OPEL όλο χαρά.
-Πού είναι ο κ. Χ;
-Αύριο θα είναι εδώ.
Αφού μιλήσαμε λίγο για το αυτοκίνητο τον ρώτησα τι θέλει να το κλείσω και αφού μου είπε άλλα πράγματα από τον πρώτο πωλητή του είπα ξανά να μου το κρατήσει (ήταν 2-3 φορά που του έδινα να καταλάβει ότι το ήθελα). Κάτι έγραψε σε ένα χαρτί το οποίο θα έδινε στον κ. Χ. Τελικά τι έγινε; Εγώ να είμαι ήσυχος; Πραγματικά δεν έφυγα με σαφή εικόνα. Έφυγα με μια αίσθηση σαν να ήθελαν να το κρατήσουν το αυτοκίνητο για πάρτυ τους.
Γενικότερα οι συμπεριφορές που έχω έρθει αντιμέτωπος στις αντιπροσωπείες είναι από άσχημες έως αδιάφορες.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΡΕ!!!!!!

1 comment:

Lego said...

Να σου στείλω μια φώτο από το δικό μου ? Έτσι για να έχεις να το βλέπεις :P

Όσο για το τελευταίο σχόλιο... λείπει μια λέξη ΠΟ____ΤΖΗΔΕΣ !!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ