Wednesday, October 10, 2007

Χρόνια Πολλά Ηλία !

Γενέθλια σήμερα και κλείνω τα 28. Τα άσχημα είναι ότι μεγαλώνω, το ευχάριστο είναι ότι έχω ακόμα για τα 30. Πότε έφτασα ως εδώ δεν μπορώ να καταλάβω. Πριν λίγο καιρό ήμουν φοιτητής, εκεί έχω μείνει. Ο λίγος καιρός βέβαια δεν είναι πια τόσο λίγος, έχουν περάσει 9 χρόνια από τότε.

Σήμερα μπορώ να πω ότι δεν είχα διάθεση όπως και τις προηγούμενες μέρες. Και όμως συνέβη κάτι τόσο απλό και ειλικρινές το πρωί στη δουλειά που με έκανε να χαμογελάσω και συγκινήθηκα πραγματικά. Μου την έστησαν κανονικά. Ο Μ. με παίρνει και πάμε για καφέ στην κουζίνα και μετά από λίγα λεπτά εμφανίζονται η Γ. και η Β με το κεράκι και το δωράκι! Τι απλές και υπέροχες στιγμές. Δεν νομίζω να μου το έχουν ξανακάνει σε φάση έκπληξης ή αν το είχαν ξανακάνει πάνε χρόνια και το έχω ξεχάσει. Πραγματικά ήταν πολύ σημαντικό για μένα. Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά...

Και για τους περίεργους εκτός από την όμορφη καρτούλα, το δώρο περιλάμβανε μία ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ κούπα (ομολογουμένως η προηγούμενη ήθελε σουτ) και ένα γουρουνάκι για να αποταμιεύω (αυξημένες ανάγκες βλέπετε λόγο αγοράς αυτοκινήτου)!

Ακόμα και ο καφές μοιάζει καλύτερος στην καινούργια κούπα :-)

5 comments:

T. said...

Χρόνια Πολλάαααααα!
Χαιρόμαστε πολύ που σου άρεσε η εκπληξούλα, και δεν άρχισες να μας κυνηγάς που :
α) Σου σουφρώσαμε την παλιά σου κούπα
β) Αποκαλύψαμε την ηλικία σου
γ) Σου τραγουδήσαμε μπροστά σε τόσο κόσμο!
χεχε!
Νά'σαι καλά βρε πάρεδρε, και του χρόνου με υγεία και όσα επιθυμείς!

Υ.Γ. Πώς πάει το Χριστουγεννιάτικο τραγουδάκι? "Πάει η παλιά μου κούπα, ας γελάσουμε παιδιά..Ήρθε η νέα για να πίνω, τον καφέ μου με χαρά"..
:)

T. said...

Υ.Γ. Όπου "GA", Tzopitoula!

lydi said...

Χρόνια πολλά εξάδελφε!
Να τα εκατοστήσεις!!

Vasiliki said...

Χρόνια πολλά και καλά.. και ευτυχισμένα και πολύ ονειρεμένα!!!

Αχ πολύ χαιρόμαστε με τη χαρούλα σου :) Αν το ξέραμε πως θα χαιρόσουνα τόσο πολύ θα σου κάναμε μία εκπληξούλα κάθε μέρα, να είσαι συνέχεια χαρούμενος.. :P

Πολύχρονος και ό,τι επιθυμείς!!!

Lego said...

Χρόνια Πολλά πορνατζή !!
Όσο για τον κουμπαρά, με τόσα που θα καίει το turbάτο GTC, δεν θα φτάνει ούτε για τις βενζίνες 1 βδομάδας :D. Έπρεπε να σου πάρουμε πιο μεγάλο :D