Wednesday, October 10, 2007

Jaxtr

Όπως θα δείτε και στο πλαϊνό μέρος του Blog, έχω βάλει ένα νέο αντικείμενο με τίτλο Call me.Όλο αυτό είναι μία έξυπνη ιδέα η οποία δυστυχώς όμως δεν νομίζω να πιάσει. Το Jaxtr σου επιτρέπει να σε πάρει κάποιος τηλέφωνο, στο φυσικό σου τηλέφωνο (κινητό/σταθερό) χωρίς να γνωρίζει τον αριθμό σου. Το Jaxtr κάνει τον ενδιάμεσο και να πως λειτουργεί.

Θες εσύ να με καλέσεις και πατάς το κουμπάκι που λέει Dial by phone. Το Jaxtr σε ρωτάει τον αριθμό του τηλεφώνου σου από το οποίο θες να μιλήσεις και αμέσως μετά το τηλέφωνό σου χτυπάε, το σηκώνεις και τότε καλεί και εμένα. Έτσι βρισκόμαστε να μιλάμε από τα τηλέφωνά μας μέσω Jaxtr. Αυτό το κομμάτι από όσο έχω κατάλάβει είναι δωρεάν. Δυστυχώς όχι απεριόριστα. Έχεις κάποιες μονάδες οι οποίες το μήνα κρατάνε για 5 λεπτά. Προφανώς αν έχεις χρήμα αγοράζεις και άλλες. Το επόμενο βήμα είναι ότι τελικά το Jaxtr σου δίνει έναν αριθμό τηλεφώνου τον οποίο μπορείς να καλέσεις από οποιδήποτε τηέφωνο και θα χτυπήσει το δικό μου τηλέφωνο. Έτσι δεν εξαρτάσαι από το internet και οποιαδήποτε στιγμή μπορείς να πάρεις τον άλλον. Θεωρητικά ο αριθμός που καλείς είναι πολύ φθηνός σε σχέση με το να έκανες την κλήση κανονικά. Προφανώς το τελευταίο ελέγχεται...


Σε λίγες μέρες βλέπω να το καταργώ αλλά μου φάνηκε ωραία ιδέα να μπορεί να σε παίρνει ο καθένας τηλέφωνο χωρίς να ξέρει το νούμερό σου. Τουλάχιστον αξίζει μια δοκιμή, γι'αυτο και το έβαλα εδώ.

No comments: